رفتن به مطلب

Professional Electronic Forum Iran

تبلیغات تجاری گروه تخصصی تعمیرکاران (تعرفه تبلیغات)

pero_p

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

دستاوردهای pero_p

تازه وارد

تازه وارد (1/11)

  • هفته اول انجام شد
  • یک ماه بعد
  • یک سال بعد

نشان های اخیر

0

اعتبار در سایت

  1. حق با شما بود، من هیچ قطعه ی سوخته ای پیدا نکردم ولتاژ 5VSB رو هم دارم با مولتی متر اهم بین سیمهای قرمز و مشکی رو گرفتم و ۰ بود بوبین خروجی سیاه شده و بورد زیرش هم سوخته، خازن های کنارش همه باد کرده بودند که عوض کردم عکس بوبین رو میذارم این بوبین رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟
  2. با سلام خازن های بین سینک اول و دوم و همچنین خازن های باد کرده ی قسمت دوم منبع رو تعویض کردم. دیگه صدا نمیده اما همون مشکل رو داره. متوجه شدم قسمت ۲۲۰ عجیب داغ میکنه و با تست تک تک قطعات به مقامتی رسیدم که اتصال کوتاه شده بود.(کاملا ۰ اهم نشون میده) مقاومت رو در آوردم. متاسفانه رنگ ۳وم خوب معلوم نیست. قهوه ای مشکی سبز طلایی که البته عوضش کردم الان دیگه اون ولتاژ ابتدایی رو که قبلا یه لحظه داشت رو هم نداره :( دوستان لطفا راهنمایی بفرمایید.... با تشکر
  3. دقیقا مشکل منم همینه. کاش این دوستمون نتیجه رو اعلام میکردن میدیدیم درست شده یا نه من دو روزه با این درگیرم آخرشم بستم گذاشتم کنار. وقتی سبز و مشکی رو بهم میزنم یه لحظه(خیلی کوتاه در حد میلی ثانیه) فن میچرخه و یه صدای چفی هم از ترانسها میاد. سیم هارو که متصل نگه میدارم سینک اول داغ میشه اما سینک دوم نه. خازن های بخش ۱۲-۵ هم باد کردن. به دو تا دیود مشکوک بودم که اونها رو هم تست کردم مشکلی نداشتن(هرچند که افت ولتاژ ۰.۶ تا ۰.۷ از دیودها انتظار داشتم اما ۰.۴ ولت داشتن) تمام شاتکی ها (۳تا روی سینک) رو چک کردم، بدبختانه اونها هم مشکلی نداشتن. ممکنه مشکل از بوبین انتهایی باشه؟ چون با قطع و وصل کردن مداوم استارت این سیم پیچ بهمراه دیودهای کناریش داغ میشن به حدی که دیود های کناریش دود میکنن. (که البته اون دیودها تست شد و سالم بود)
×
×
  • اضافه کردن...