رفتن به مطلب

Professional Electronic Forum Iran

تبلیغات تجاری گروه تخصصی تعمیرکاران (تعرفه تبلیغات)

r.afkaryan

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره r.afkaryan

  • تاریخ تولد ۸۷/۰۴/۰۱

دستاوردهای r.afkaryan

تازه وارد

تازه وارد (1/11)

  • هفته اول انجام شد
  • یک ماه بعد
  • یک سال بعد

نشان های اخیر

30

اعتبار در سایت

  1. تو سایت ایسام یه مدت یه بنده خدایی آورده بود که خودش هم نمیدونست چیه فقط نوشته بود چسب تعمیر ال سی دی نمیدونم هنوز موجوده یا نه ، یه سر بزنید ضرر نداره!
  2. قربان، من تاحالا صدای ویز ویز از های ولتاژ نشنیدم، احتمالا از پاوره که لامپ فیوزر رو هم روشن نمیکنه، اما مورد داشتیم که صدای تق تق رله میومد اما چون پاور خراب بوده، فیوزر روشن نمیشد
  3. این ارور که مربوط به مین موتور شده تو تصویری که خودتون هم پیوست کردین نوشته مین موتور! اگه مین موتور تعویض کردید نشد، برد پاور رو هم چک کنید ممکنه ضعیف شده نمیتونه همزمان هم فیوزر رو روشن کنه هم موتور رو بگردونه
  4. این حالتی که میفرمایید همه چراغ ها چشمک میزنن حالت اعلام خرابی مخصوص سرویس کار هستش دکمه گو رو نگه دارید چراغ هایی که ثابت روشن میشن رو بفرمایید تا ایراد رو خدمتتون عرض کنم اگه درست متوجه شده باشم شما بعد از نگه داشتن دکمه گو چراغ های ارور و درام دستگاهتون روشن میشه که اگه اینطوره ارور مربوط به فن فیوزر میشه اول اتصالات رو چک کنید تا اونجا که خاطرمه سیم فن به برد های ولتاژ متصل میشه فلت مربوط به های ولتاژ رو هم چک کنید در غیر اینصورت خود فن رو تعویض کنید البته با فرض اینکه بعد از نگه داشتن دگمه گو تو حالت چهار چراغ چشمک زن و روشن شدن درام و ارور این خطا مربوط به فن هستش اگه چیز دیگس بفرمایید تا خدمتتون عرض کنم
  5. یعنی شما میفرمایید اون یه دونه خطی که به سانترال متصله و فکس هم روش کار میکنهpcm نیست؟ درست متوجه شدم؟
  6. سلام دوست عزیز همون طور که خودتون فرمودید اول کانتر درام رو ریست کنید به این صورت که دستگاه روشن درب جلوی دستگاه باز، دگمه گو را نگه دارید تا تمام چراغ ها از بالابه پایین به ترتیب روشن بشن بعد دکمه رو رها کنید و درب رو ببندید اگه بر طرف نشد تمام الکترود های رابط بین درام و های ولتاژ رو تمیز کنید اگه نشد با یه درام دیگه تست کنید دست آخر هم برد های ولتاژ یه ریست فکتوری هم بزنید ضرر نداره به این صورت که دستگاه خاموش درب جلو بسته دگمه گو را نگه دارید دستگاه رو روشن کنید صبر کنید تا همه چراغ ها به غیر از استاسوس (یا چراغ ردی یادم نیست تو این مدل چی نوشته!) روشن بشن سپس دگمه رو رها کنید و هشت بار دگمه گو رو فشار دهید. دستگاه ریست شده و مجدد راه اندازی میشود.
  7. ممنون از راهنماییتون اون خطی که قابلیت اتصال دستگاه فکس رو داره هم به سانترال وصله و خط مستقیم نیست یعنی برای تماس با اون خط یا ارسال فکس کافیه شماره داخلی اون شماره گیری کنیم یا برای اینکه فکس ارسال کنیم اول شماره 9 رو میگیریم تا خط آزاد بشه بعد شماره گیری میکنیم پس نتیجاتا اون خط مستقیم نیست و تحت سانتراله
  8. سلام شغل بنده تعمیرات پرینتر و دستگاه های فکس هستش ، مواردی پیش میاد که دستگاه فکس روی خطوط سانترال کار نمیکنه بطور مثال تو شرکت خودمون فقط یکی از خطوط سانترال امکان اتصال دستگاه فکس رو داره و باقی خطوط این قابلیت رو ندارن تفاوت این خط با بقیه خطهای اتاق چیه که رو اون خطها دستگاه فکس کار نمیکنه؟
  9. با سلام البته میدونم خیلی دیره برای پاسخ به سوالتون ولی صرفا محض اطلاع دیگران عزیزان عرض میکنم تا اگه مورد مشابهی پیش اومد دلیلش رو بدونن این ارور مربوط به برد <<های ولتاژ>> میشه و با توجه به اینکه پودر ریزی هم داشتید کاملا طبیعی هستش که همچین ایرادی پیش بیاد ضمنا برد های ولتاژ در این مدل در قسمت زیرین دستگاه قرار گرفته یعنی بعد از خارج کردن کاست و یونیت دابلکس اون صفحه فلزی رو باز کنید تا به >>های ولتاژ << دست رسی پیدا کنید
×
×
  • اضافه کردن...